Voor wie is zakelijke telefonie bedoeld?
Als jij ervoor wilt zorgen dat jouw organisatie overal bereikbaar is voor jouw klanten én medewerkers wanneer het nodig is, dan is telefonie onmisbaar. Of je nou een organisatie van een aantal mensen hebt of 500, bereikbaarheid is een must. Hoe je telefonisch bereikbaar wilt zijn verschilt per organisatie, we kijken graag met je mee wat voor jouw organisatie het beste past.
We zorgen ervoor dat je via je mobiele telefoon met een vast nummer kunt uitbellen (handig als je thuiswerkt) of dat je vaste nummer geïntegreerd wordt in Teams, zodat je op je laptop (of mobiele telefoon) kunt uitbellen.
Hardware, simkaarten en abonnementen
Hardware, datalijnen (indien noodzakelijk) en abonnementen
Bellen via een internetverbinding
Wil je de mobiele telefoons op afstaand kunnen beheren? Of wil je dat door ons laten doen? Dan kan MDM ( Mobile Device Management) een goede oplossing zijn. Het beheren van gebruikersrechten en het beveiligingsbeleid gebeurd dan allemaal vanaf één centraal punt.
Wij leveren al meer dan 20 jaar telefonie aan onze klanten. Momenteel werken we samen met een aantal grote partners zoals KPN, VodafoneZiggo, Meraki en RouteIT. Hierdoor vinden we altijd de oplossing die het beste aansluit op de behoeften in jouw organisatie.
Wil jij frustratie bij klanten, omdat medewerkers niet goed bereikbaar zijn, voorkomen ? Laat dan je gegevens achter en we nemen contact met je op. Of neem contact met ons op via 088 – 23 84 555 of info@advisor.nl.
Waarom logistieke hubs een uitdaging vormen voor wifi-netwerken De grootste pijnpunten van een gebrekkige wifi-infrastructuur In een dynamisch magazijn kan...
Lees meerMaar hoe krijg je een goede wifi-infrastructuur in je magazijn? Heb je genoeg access points? Zijn ze wel goed geplaatst?...
Lees meerIn ons voorgaande artikel is duidelijk geworden dat het waarborgen van real-time tracking cruciaal is in de moderne logistiek. In...
Lees meer