Advisor ICT solutions logo

Altijd bereikbaar met zakelijke telefonie via KPN EEN

Home » Inspiratie » Blogs » Communicatie & infrastructuur » Altijd bereikbaar met zakelijke telefonie via KPN EEN
Als klant wil je dat je gewoon altijd goed geholpen wordt. Dat vinden wij niet meer dan logisch. Een goede dienstverlening begint bij een optimale bereikbaarheid. Met zakelijke telefonie via KPN EEN maak je een einde aan zaken die je bereikbaarheid beperken. Je bent ook thuis op-en-top bereikbaar en kunt daardoor dienstverlening bieden die klanten van je mogen verwachten. Dat zit als volgt:

Zakelijke telefonie in een modern jasje

Met KPN EEN haal je een totaaloplossing in huis waarmee je veel bereikbaarder wordt. Dat wordt mogelijk gemaakt door een breed aantal slimme en flexibele functionaliteiten. Deze functionaliteiten en alle andere instellingen kun je eenvoudig aanpassen. Zo bepaal je dus zelf hoe bereikbaar je bent. Op die manier breng je je zakelijke telefonie in lijn met de klantverwachting. Ideaal voor de thuiswerkplek, maar natuurlijk ook voor gebruik op kantoor.

Grip op je telefooncentrale in de cloud

Tot een paar jaar geleden was je afhankelijk van je provider als je je telefooncentrale wilde aanpassen. Met KPN EEN is dat niet langer het geval. Hiermee wordt je telefooncentrale in de cloud geplaatst. Via een app heb je daar zelf toegang toe. Je bepaalt zelf welke functionaliteiten je wilt gebruiken. En heb je eens behoefte aan meer aansluitingen, dan is ook dat binnen een handomdraai geregeld. Ideaal voor je klantcontact en je bereikbaarheid in het algemeen.

Uitgebreide callcenterfunctionaliteit

Met KPN EEN beschik je over professionele callcenterfunctionaliteiten waarmee je de puntjes op de i van je bereikbaarheid zet. Je stelt eenvoudig doorverbindingen, keuzemenu’s, huntgroepen en wachtmuziekjes in. Klanten hoeven daardoor minder lang te wachten en worden sneller door de juiste persoon te woord gestaan. Maar daar houdt het niet mee op; je kunt KPN EEN ook koppelen aan je crm-systeem. Daardoor kun je klantinformatie tijdens het gesprek direct updaten. Je klantinformatie is altijd up-to-date, waardoor je je dienstverlening nog scherper inricht.

Koppeling van je vaste en mobiele telefonie

Met KPN EEN integreer je eenvoudig je vaste en mobiele telefonie. Op die manier ben je bereikbaar op een vast zakelijk nummer, waarmee je ook uitbelt. Je mobiele telefoon wordt hierbij onderdeel van je telefooncentrale. Dat biedt handige mogelijkheden, zoals het nog eenvoudiger doorverbinden van gesprekken naar collega’s. Dankzij deze flexibiliteit ben jij altijd bereikbaar, zonder dat locatie een beperking vormt. Het maakt van KPN EEN de ideale oplossing voor thuiswerkers.

Kies voor kwaliteit, kies voor zakelijke telefonie

Optimaal bereikbaar zijn via het hoogwaardige zakelijk telefonie netwerk van KPN; klinkt dat niet als muziek in je oren? Maak het jezelf gemakkelijk, en neem geen genoegen meer met allerlei onnodige beperkingen. Wij staan voor je klaar met advies op maat, en ondersteunen je volledig bij de overstap. Neem online contact met ons op of bel ons via 088 – 238 45 55.

Maandelijkse ICT tips en ontwikkelingen ontvangen?
Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Meer over Communicatie & infrastructuur

Bekijk alles
Wifi-infrastructuur: Hoe ga je om met bewegende apparaten in je magazijn?  

Waarom logistieke hubs een uitdaging vormen voor wifi-netwerken  De grootste pijnpunten van een gebrekkige wifi-infrastructuur   In een dynamisch magazijn kan...

Lees meer
Hoe krijg je een goede wifi-infrastructuur in je magazijn? 

Maar hoe krijg je een goede wifi-infrastructuur in je magazijn? Heb je genoeg access points? Zijn ze wel goed geplaatst?...

Lees meer
Tot 20% vaker op tijd leveren, dat wil je! 

In ons voorgaande artikel is duidelijk geworden dat het waarborgen van real-time tracking cruciaal is in de moderne logistiek. In...

Lees meer
Onderdeel van